E-mail Marketing

E-mailmarketing in het kort

Doelgericht & Efficiënt

E-mailmarketing is een krachtig kanaal binnen de digitale marketing om van potentiële klanten daadwerkelijke klanten te maken. Daarnaast is het ook een goed middel voor het behouden en uitbreiden van je klantenkring. 

Doordat de klant uw bedrijf zijn of haar e-mailadres geeft heeft uw bedrijf waardevolle informatie in handen. De klant kiest er namelijk bewust voor om informatie van uw bedrijf te ontvangen. Het is niet de bedoeling om uw klanten te bestoken met mailtjes. Door relevante informatie te sturen volgens een afgestelde strategie kunt u uw interactie met uw doelgroep vergroten.

Mailchimp

Alleen de beste tools

Wij maken altijd gebruik van de hoogst gewaardeerde tools. Hierdoor kunnen wij de beste kwaliteit garanderen. Voor e-mail marketing maken wij daarom gebruik van Mailchimp. Dit is het meest gerenommeerde bedrijf als het gaat om e-mail marketing in welke branche dan ook. 

download

Direct bellen

Afspraak maken

voordelen van e-mail marketing

Boost sales, interactie en reviews

In 2021 gebruiken 4 miljard mensen over de hele wereld e-mail. Het is van groot belang dat uw bedrijf op dit gebied geen kansen mist. Er zitten verschillende voordelen aan e-mail marketing. 

Doordat klanten eerder een aankoop hebben verricht of zich hebben ingeschreven voor uw e-maillijst, weet u dat zij geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. E-mail marketing is daardoor doeltreffend omdat het zich richt op geïnteresseerde potentiële klanten.  

Bestaande klanten kunnen met e-mail marketing overgehaald worden tot de volgende aankoop. Hierdoor vergroot u de kans op meer afzet per klant. Dit draagt bij aan een hogere ROI. 

Meten is weten. Wij geven onze klanten inzicht in alle resultaten van de e-mail marketing campagnes. Wij geven u altijd inzicht in data zoals de doorklik-, open- en/of conversieratio’s. 

De ervaring van klanten worden online kenbaar gemaakt in de vorm van reviews. Met een gestructureerde campagne kunnen wij voor uw onderneming de ervaringen van klanten verzamelen. Hier hechten nieuwe potentiële klanten veel waarde aan.